2010/07/10

retro

2 megjegyzés:

  1. Hello,

    Szoval ugy leltem Rad, hogy a www.magyarulbabelben.net oldalt neztem.

    Ezen belul pedig http://www.magyarulbabelben.net/works/de/Ringelnatz%2C_Joachim/Im_Park/hu/8356-Parkban

    Ezutan kezdtem nyomozni, hogy vajon az-e a Lehel Jeno akire gondolok.

    Igy jutottam el a pozitiv minimumig.

    Tehat elsore kerlek, hogy jarulj hozza , hogy a forditasaid a magyarulbabelben fent legyenek.

    Masodjara kerlek, hogy esetleg lepj be szerkesztokent, forditokent, es tedd fel a forditasaid.

    Ami meg nekem vicces, hogy Pinter Tibor a ferjem talalt ra a forditasodra.



    Ha kerded, hogy vagyok, hat sokkal jobban mint amikor a Wirth-et forditottad. Ugye azt?



    Kerdezz ha meg mas is erdekel,

    Udv,

    Votisky Zsuzsa
    votisky.zsuzsa@typotex.hu

    VálaszTörlés
  2. igen, a Wirthet fordítottam, azután a Surányi Laci fordítását lektoráltam (akkor még írógépeltük és nem számítógépeltük a kéziratot).
    de jó hogy ismét megtaláltál. örömmel játszom, és majd kérdezek is, csak előbb hadd nézzek körül a magyarulbabelen.

    VálaszTörlés